Прогулянка
ВЕДМІДЬ І ДІТИ
Навколо
лави, що стоїть на майданчику, малюється крейдою коло. Це „ барліг ведмедя”.
Вибраний за допомогою лічилки „ ведмідь" залазить у свій „ барліг” і „
лягає спати" на лаві. Всі діти-гравці бігають, стрибають навколо „
барлога" і голосно гукають, дратуючи „ ведмедя”: Ой, ведмедю волохатий,
Годі лапу вже смоктати. Прокидайся, косолапий, Ану спробуй нас впіймати!
„Ведмідь” прокидається, ричить і кидається на гравців, намагаючись впіймати
будь-кого з них. Впійманих дітей „ведмідь” забирає до себе в „барліг”, садить
на лаву і знову лягає спати. Гра продовжується доти, поки „ведмідь” не спіймає
4-5 дітей. Після цього із числа не впійманих дітей вибирається новий „ведмідь”
і гра продовжується. Перемагає той, кого ведмідь жодного разу не забрав до
„барлога”.
КОНИКИ
Діти
поділяються на „коників” і „їздових”. На майданчику проводять лінію. На одному
кінці стають „коники”, на другому - „Їздові”. „Коники”, тримаючись за руки,
підходять до лінії, промовляючи: Тара-тара-тору, вийшли коні з двору. Сказавши
це, вони розбігаються примовляючи: „цок-цок-цок”, а „їздові" ловлять їх.
Зловивши, відводять на місце (двір). Коли всі „коники" переловлені, діти
міняються ролями.
ЯЩІРКА
Розділіться
на три команди. Намалюйте на майданчику велике коло. Одна команда шикується в
колі. Гравці стають один за одним, тримаючись за пояс тих, що попереду. Це -
„ящірка”. Друга команда - за колом. У них м’яч, яким вони намагаються „відбити
хвіст у ящірки”. За сигналом „ящірка" починає рухатись так, щоб захистити
останнього гравця в колоні. Гравці команди, що стоять поза колом, намагаються
влучити м’ячем у „хвіст ящірки”, тобто „вибити" останнього гравця. Якщо
м’яч попадає в нього, він виходить з гри. Тоді стараються влучити в наступного.
Попередньо домовляються у скількох гравців треба вцілити (2-3), щоб відбити
„хвіст ящірки”. Потім команди міняються місцями. Перемагає та команда, яка
зуміє швидше відбити „хвіст ящірки”.
ГУСЕНИЦЯ
Учасники
кожної команди шикуються в колони на відстані 2 м одна від одної, за
стартовою лінією. Гравці приймають положення „ гусениці”. Ліву руку кладуть на
ліве плече попереднього гравця, а правою підтримують його праву ногу, зігнуту в
коліні, за гомілковий суглоб. За сигналом команди, стрибаючи на лівій нозі і
зберігаючи рівновагу, стараються досягнути фінішної лінії. Перемагає та команда,
гравці якої першими перетнуть фінішну лінію.
Немає коментарів:
Дописати коментар