середу, березня 15

Прогулянка


Ігри



"Сантики - фантики ЛІМПОПО" 

         Гравці стоять в колі. Ведучий на кілька секунд відходить від кола на невелику відстань. За цей час гравці вибирають , хто буде " показувати рух " . Цей гравець повинен буде показувати різні рухи ( хлопки в долоні , прогладжування по голові , тощо). Всі інші гравці повторюють рухи за ним. Завдання ведучого - визначити , який гравець показую рухи. Рухи починаються з звичайного плескання у долоні. При цьому протягом усієї гри діти хором вимовляють слова: " Сантики - фантики лім- по- по ...". У непомітний для ведучого момент гравець змінює рух , всі діти повинні швидко теж поміняти рух , щоб не дати можливість ведучому здогадатися, хто ними керує. Гра продовжується, поки не визначиться гравець, що показує рухи.

"НЕВІД" 

         Гра проходить на обмеженій площадці , межі якої не можна залишати нікому з гравців. Двоє чи троє грають беруться за руки , утворюючи " невід ". Їх завдання - зловити якомога більше " плаваючих риб ", тобто решти гравців. Завдання " риб " - не попастися в " невід ". Якщо рибка не змогла ухилитися і опинилася в " неводі ", то вона приєднується до нього і сама стає його частиною. " Рибки " не мають права розривати " невід ", тобто розчіплювати руки гравців. Гра про-продовжували до того моменту, поки не визначиться гравець , який опинився самою моторною " рибкою ".

"КАПКАН" 
         Шість гравців встають парами, взявшись за обидві руки і піднявши їх. Це капкани, вони розташовуються на невеликій відстані один від одного. Всі інші беруться за руки, утворюючи ланцюжок. Вони повинні рухатися через капкани. По команді ведучого  капкани "захлопуються ", тобто, діти, що утворюють капкани, опускають руки. Ті гравці, які потрапиил в капкани, утворюють пари і самі стають " капканами ". Переможцем виявляється той , хто не потрапить ні в один з капканів.

"ВОДЯНИЙ"

         Ведучий – «Водяний» стоїть у колі з закритими очима. Гравці йдуть по колу зі словами:

   «Водяний , водяний ,
    Що сидиш такий сумний ,
    Виглянь із води,
    Дише на хвилинку. Раз, два, три!»

         Коло зупиняється. «Водяний» вказує рукою на одного гравця і підходить до нього не розкриваючи очей. Його завдання - визначити , хто перед ним. «Водяний» може чіпати гравця, що стоїть перед ним, але очі відкривати не можна. Якщо ведучий вгадав, вони міняються ролями, і тепер той, чиє ім'я було названо, стає ведучим.



"БІЛКИ НА ДЕРЕВІ"

         Усі гравці - " білки ", вони повинні стояти біля дерева і притулитися за нього . Між деревами бігає " собака"( або кілька) - водить. " Білки " перебігають від дерева до дерева, а " собака" повинна спіймати кого-небудь. Гра закінчується коли всіх білок спіймано.

"МОРГАЛКИ"

         Всі гравці стоять парами по колу , один гравець за спиною у іншого . Руки у всіх опущені. На лінії кола стоїть ведучий. У нього за спиною немає партнера. Він повинен подивитися в очі одного з гравців,що стоять у колі, і підморгнути йому. Той, кому підморгнули, біжить зі свого місця і встає за спиною ведучого. Але у нього це може не вийти, тому, що гравець, що стоїть за ним, може утримати його. Якщо він встигне зробити це, всі залишаються на своїх місцях. Якщо ж гравець встигає утекти , то той, хто залишився без пари, сам стає ведучим .



"ЗЛОВИ ХВІСТ ДРАКОНА"

         Гравці стають в лінію , тримаючись за плечі один одного. Перший учасник – «голова» , «останній – хвіст» дракона. «Голова» повинна доторкнутися до останнього гравця. А він, в свою чергу, повинен не дати доторкнутись до нього.






Народна прикмета
15 березня

Якщо заметіль або вітер у цей день – довго трави не буде.

Немає коментарів:

Дописати коментар