Прогулянка
ВЕДМІДЬ І ДІТИ
Навколо
лави, що стоїть на майданчику, малюється крейдою коло. Це „ барліг ведмедя”.
Вибраний за допомогою лічилки „ ведмідь" залазить у свій „ барліг” і „
лягає спати" на лаві. Всі діти-гравці бігають, стрибають навколо „
барлога" і голосно гукають, дратуючи „ ведмедя”: Ой, ведмедю волохатий,
Годі лапу вже смоктати. Прокидайся, косолапий, Ану спробуй нас впіймати!
„Ведмідь” прокидається, ричить і кидається на гравців, намагаючись впіймати
будь-кого з них. Впійманих дітей „ведмідь” забирає до себе в „барліг”, садить
на лаву і знову лягає спати. Гра продовжується доти, поки „ведмідь” не спіймає
4-5 дітей. Після цього із числа не впійманих дітей вибирається новий „ведмідь”
і гра продовжується. Перемагає той, кого ведмідь жодного разу не забрав до
„барлога”.
КОНИКИ

ЯЩІРКА
Розділіться
на три команди. Намалюйте на майданчику велике коло. Одна команда шикується в
колі. Гравці стають один за одним, тримаючись за пояс тих, що попереду. Це -
„ящірка”. Друга команда - за колом. У них м’яч, яким вони намагаються „відбити
хвіст у ящірки”. За сигналом „ящірка" починає рухатись так, щоб захистити
останнього гравця в колоні. Гравці команди, що стоять поза колом, намагаються
влучити м’ячем у „хвіст ящірки”, тобто „вибити" останнього гравця. Якщо
м’яч попадає в нього, він виходить з гри. Тоді стараються влучити в наступного.
Попередньо домовляються у скількох гравців треба вцілити (2-3), щоб відбити
„хвіст ящірки”. Потім команди міняються місцями. Перемагає та команда, яка
зуміє швидше відбити „хвіст ящірки”.
ГУСЕНИЦЯ

Немає коментарів:
Дописати коментар